Persoane interesate

09 July 2014

Another Romwe giveaway :)

Ma chinui de cateva zile sa fac niste poze cu ce am mai prins pe la reduceri, insa caldura asta ma omoara. Afara e super ok, 26 de grade, parfum. Insa apartamentul meu e ventilat ca naiba, asa ca nu'mi vine decat sa zac din momentul in care am ajuns acasa. Anyway, mi'am luat telefon nou. Da nenicule, sa fie, ca ma chinuiam ca proasta sa tin pasul cu social media pe cel vechi. Ceea ce inseamna ca va invit sa ma urmariti pe Instagram. Parca acolo as mai avea chef sa postez, jur, imi vine sa'mi mut blogul cu totul. Fara "this post only reached 100 people, would you like to pay us a gazillion to send it to 100 more?" si alte nimicuri de genul.

Rant over, ideea e, username-ul e @amiutza si daca va place de mine, ma gasiti acolo.

Si ca sa va rasplatesc amabilitatea, public un nou giveaway Romwe. Stiu ca nici nu l'am terminat pe celalalt, insa de ce nu? Sa se mai bucure cineva de o piesa vestimentara gratuita.

1. Trebuie doar sa comentati folosindu'va de contul vostru de Facebook pe adresa produsului (adica aici), iar apoi sa reveniti pe blog confirmandu'va participarea.
2. Daca va plac mult pantalonii si aveti chef de share pe Facebook, primiti o sansa in plus :)

Deadline 15 iulie 


1. Add a comment on the product page here, then comment this post to be signed up for the giveaway. 
2. For an extra shot, share this giveaway on Facebook :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram