Persoane interesate

27 June 2014

We need a lil darkness from time to time

Vara asta numai vara nu a fost. Asa ca, in concordanta cu vremea de afara, am scos la inaintare rujul meu preferat (ma rog, unul din ele, lista e prea lunga) si m'am jucat putin.






Produse folosite:

Nimic special, same old, insa pentru ochi mi'a fost dor de Oh So Special in combinatie cu Ardell Demi Whispies (ultima pereche :(( ). Iar pentru buze, Nightmoth de la MAC peste care am aplicat YSL Violet Incognito. Nu stiu de ce il port vara, iarna abia ma ating de altceva inafara de rosu :))

In loc de concluzie, omg, cum e uleiul de par Kerastrase. Nu cred ca va puteti da seama din fotografii, insa mi'a schimbat viata. Imi arata pleata de 5 ori mai bine si e moale de nu'i adevarat. Totally worth the price!

Va multumesc pentru vizita <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram