Persoane interesate

06 June 2014

Dyi Crop tops

Vara aceasta am devenit obsedata de topurile scurte. Mi'am cumparat unul superb de la H&M acum cateva luni si am avut surpriza placuta sa'mi placa de mine in el. Stiu, ciudata propozitie.


Eh si de atunci tot cautam unul in dungi, cum am tot tot vazut pe blogurile de fashion. Efectiv nu am gasit nimic pe placul meu, problema mea e ca in general sunt prea lungi. Adica, ce inteleg eu printr'un crop top: sa se opreasca undeva sub sani, nu in mijlocul taliei. Cel din urma nu ma avantajeaza deloc, din pacate, mi se pare ca imi accentueaza fix partea abdomenului care mai trebuie lucrata. Eh si cum stateam eu ieri degeaba, mi'am adus aminte de o bluza Orsay pe care am cumparat'o acum vreo 4 ani. Modelul era superb, doar ca venea prea lunga sa fie top si prea scurta sa fie rochie. Pe scurt, adoram decolteul si accentul pe sani, insa nu si restul.

Asa ca, mi'am luat inima in dinti si foarfecele in mana. Rezultatul mi se pare absolut superb, i got my dream piece:


Dupa ce am facut isprava mi'am adus aminte si de o rochie Romwe care initial imi placuse mult, insa era o idee prea scurta. Asa ca, nothing to lose, tadaaaa:


Ca sa va faceti o idee, asa arata initial:



Cum am procedat: 

  • Am imbracat obiectul vestimentar in cauza si, cu un creion alb pentru pchi (de unde creta pentru croi nene?), am marcat unde doresc sa tai. In cazul bluzei doi am scimbat si decolteul in V.
  • Cu mare arentie am taiat, si asta e tot. Daca doriti si tiv trebuie doar sa lasati 2-3 centimetri in plus. 
Cum purtam crop topul? Foarte simplu, oricum. Cu blugi cu talie joasa, fuste cu talie inalta, trebuie doar sa nu fiti timide si sa va simtiti bine in pielea voastra. Eu refuzam complet conceptul pana intr'o zi, cand m'am enervat. Stilul chiar nu tine cont de kilograme, sunt prea putine persoane care arata perfect, nu e nevoie sa ne ascundem dupa haine. Chiar si un centimetru expus de piele, pentru inceput, e o senzatie de nedescris, sincer. Asa ca va invit, cu incredere, sa cautati o bluza pe care stiti 100% ca nu o veti mai purta si sa experimentati. Sunt curioasa cum o sa vi se para rezultatul. 

Be confident, girlies <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram