Persoane interesate

29 April 2014

I love matte: A Sleek Matte me review

Acum cateva saptamani am primit 3 nuante ale noilor rujuri mate Sleek. Cu toate ca le'am mentionat trecator pe blog, nu apucasem sa le prezint in detaliu, asadar astazi vorbim despre ele in mod specific:






  • In total, gasiti 6 nuante daca dati un click aici. Eu detin urmatoarele: Brink Pink, Fandango Purple si Rioja Red
  • Culorile sunt extrem de vibrante si pigmentate. Pentru o acoperire perfect uniforma, recomand doua straturi. Initial, produsul pare umed, insa se usuca in mai putin de un minut, asa ca trebuie sa asteptati cateva secunde intre straturi. 
  • Finish-ul este 100% mat, fara nicio urma de luciu. Si da, cum banuiti, usuca buzele. Insa, nu e o senzatie complet neplacuta, eu m'am obisnuit cu ele in mai putin de 30 de minute. 
  • Daca tot vorbim de senzatia de uscare, in general rujurile mate, indiferent de firma sunt pretentioase. Ceea ce inseamna ca trebuie sa pregatim corespunzator canvasul de aplicare: o exfoliere usoara urmata de hidratare. Eu am un obicei anume, inainte sa aplic fondul de ten folosesc si balsamul de buze pentru a ii acorda timp sa patrunda in tesut. 
  • Vreau intai sa mentionez ca sunt complet rezistente la transfer. Ca si purtare, pentru mine rezista 3-4 ore in stare perfecta, daca nu mananc. In general optez sa le port in timpul liber fata de o zi de 8-10 ore, unde nu am rabdarea necesara sa le retusez corespunzator. Nu spun ca e greu sau imposibil, doar ca am eu fixurile mele. 
  • Mai vraeu sa va spun sa nu va asteptati la lip stains. Sunt rujuri 100%, cu putere mare de acoperire, asa ca au nevoie de putin mai multa atentie la aplicare. Ca orice alt ruj, pana la urma.
  • Ambalajul este simplist si practic. Aplicatorul este acelasi ca al glossurilor si mi se pare foarte usor si perfect de folosit. Nu am simtiti nicio clipa nevoia de a folosi alta pensula. 
Daca le recomand? Neaparat, sunt produsele mele preferate. In general orice inseamna Sleek si buze ma incanta, insa acestea sunt speciale. Nu ma asteptam sa imi placa asa de mult, insa cum sunt adepta culorilor puternice, Sleek Matte ultra smooth lip cream sunt un adevarat statement. 

Daca va tenteaza, le gasiti pe Makeup Shop la pretul de 29 de lei. 

Sunt curioasa, daca le'ati incercat, ce parere aveti? :)


*Produsele mi'au fost trimise spre testare. Acest lucru nu influenteaza cu nimic review-ul de mai sus. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram