Persoane interesate

20 March 2014

What I wore yesterday

Pentru prima data dupa ceva timp, postez pe blog poze cu un machaj fara gene false. Am avut o zi relaxanta si efectiv am avut chef sa ma machiez fara niciun motiv. Insa, in loc sa merg in sfera extravagantului, mi'am dorit un look care sa ma reprezinte, usor de purtat si nepretentios.








Am avut pofta de texturi mate si de rujul meu YSL nude, care e absolut perfect. Cu ocazia asta am realizat ca sunt o "lips girl", pana si buzele mele neutre au vrut sa fie o idee ombre. Tin sa va anunt ca pozele sunt in pijamale, asa ca va rog sa le ignorati :))

Produse folosite:

Ten:
L'oreal Infallibe 24h 120 Vanilla 
Maybelline Dream Lumi Touch concealer 01 Ivory 
Sleek Face Contour in Light (atat bronzerul cat si iluminatorul)

Ochi: 
Paleta Kat von D Beethoven 
Paleta UD Naked basics
Creion NYX Dark Brown 
Pigment Sugarpill Royal Sugar
Mascara Lancome Hypnose Doll eyes 

Buze: 
Acelasi creion NYX dark brown in coltul buzelor
Lip Liner L'Oreal Honey (my holy grail) pe toata suprafata buzelor
YSL roughe voluptee 02 in centrul buzelor 

Si ca tot va povestesc, ce'am facut diferit: de obicei, cand pregatesc machiaje pentru blog, aplic un strat mai gros de fdt si concealer, imi accentuez mai multi pometii. De gene false nici nu mai spun. Insa ieri am fost super casual si nu mi se pare ca arata asa groaznic pe dslr :) Ah si in loc de ps, Bioderma Sensibio, H2O. Omfg! Mi'a revolutionat viata. Orice demachiant folosisem pana acum imi ardea pielea din jurul ochilor de nu'i adevarat fara ca macar sa curete prea bine, iar acum e parfum. Si nici nu ma mai trezesc panda :)) 


Va multumesc pentru vizita <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram