Persoane interesate

26 March 2014

Dificultati tehnice din mai multe puncte de vedere.

Acum cateva zile m'am trezit fara banner. Intrucat nu'l mai am salvat, am zis ca o sa fac altul cand o sa am timp. Eh si incercand sa gasesc o postare mai veche pentru a continua seria Then and Now, am descoperit ca mi'au disparut si pozele din anumite postari. Practic e vorba de primele 3 luni din 2012. Dupa multe cautari prin Google+ si injurat de nu'i adevarat, sunt doua optiuni: ori le sterg de tot, ori reuploadez fiecare postare in parte.

Intrucat e vorba de atata munca din vremurile in care eram super entuziasmata de machiaj, am zis ca mai bine pierd vreo 2 zile sa le recuperez. Asadar, daca vedeti vreo postare fara poze si erati curioase ce era acolo, fara griji, revin. Macar eu sa fiu impacata.


Acum trecem la problema numarul doi, dificultatile tehnice cu L'Oreal Infallible 24 hrs. L'am cumparat fiindca am citit numai lucruri bune si il gasisem si la -25% redus. Sunt tare dezumflata ca nu mi se potriveste absolut deloc. O sa va insir si motivele:


  • Pe tenul meu, are acoperire super mica. Ceea ce n'ar fi mare lucru intrucat e buildable. Problema e, in momentul in care pun al doilea strat se oxideaza si devin portocalie. Asta in conditiile in care e deja o idee prea inchis pentru mine. 
  • Teoretic ar trebui sa fie destul de rezistent. Practic, imi dispare de pe varful nasului cu tot cu primer. Ma rog, sunt obisnuita cu problema asta, insa nu pot sa spun ca nu's putin meh, ca tot il lauda pentru 24 de ore. 
  • Se strange pe zonele uscate. Aici insa nu'l condam, greseala mea ca am crezut ca as putea sa'l folosesc. Asadar, presupun ca se potriveste mai mult tenurilor normale decat celor uscate/cu portiuni uscate. 
In concluzie, nu are tare multe defecte pana la urma. Nu spun nicio secunda ca nu e bun, doar ca nu'i pentru mine. Singura chestie care ma deranjeaza cu adevarat e oxidarea, chit ca nu'i vizibila in poze - o sa trebuiasca sa ma credeti pe cuvant. Sincer, nu e prima data cand patesc asta cu un fond de ten, poate o fi pielea mea chemically imbalanced, nu m'ar mira. 

Si ca sa trecem la chestii mai interesante, un machiaj din zilele trecute. Incerc sa'mi intru iar in mana, insa nu prea imi iese. Meh. 






Produse folosite: 

Ten:
  • L'oreal Infallibe 24h 120 Vanilla 
  • MAC Select Moisturecover concealer NW20
  • Sleek Face Contour in Light (atat bronzerul cat si iluminatorul)
Ochi:
  • UDPP
  • Gosh eye pencil velvet touch 019 Temptation (e mov si folosit ca baza)
  • Fergie for Wnw palete Dutchess Lounge 
  • Doua perechi de gene false Ardell, Whispies si Demi Whispies 
  • Lancome Hypnose mascara
Buze: 
  • Lip liner L'oreal Honey
  • YSL 02
Si in loc de final, noua oferta Romwe: 


Girly or sexy? Edgy or elegant? Vintage or chic? You’ll decide >> http://www.romwe.com/romwe-hollowout-lace-crochet-black-blouse-p-66057.html
Here is an inner coupon for you, my lovely fans10offblacklace
It’ll help you save 67% in total :)



Va multumesc pentru vizita <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram