Persoane interesate

16 July 2013

Random things about me

Nu's 50 si nici nu e vreun tag, insa azi am decis ca am "word vomit" si va povestesc ce imi trece prin cap.

- Ador animalele. De orice fel. Si, funny enough, cat am locuit in Romania am fost terorizata de catei. Cu toate ca ii iubesc, imi era o frica de nu'i adevarat (Bucuresti + sechele din copilarie). Ei, de cand m'am mutat, lucrurile s'au schimbat. In mai bine de 2 ani de zile nu am vazut niciun maidanez, iar oamenii de aici au mare grija de cainii lor. Sunt cuminti si iubitori. Ca sa va dau un exemplu: merg la supermarket si lumea isi lasa animalutele "parcate" afara. Nu am absolut nici o ezitare sa ma duc sa'i mangai :)

- Nu am purtat tocuri pana la 21 de ani. Can you believe it?

- Sunt obsedata de pantofi. In momentul actual cred ca am vreo 40 de perechi *wops*

- Nu stiu sa raspund intrebarii "cum te'ai descrie in cateva cuvinte". Poate ma ajutati voi :))

- Ma machiez al naibii de rar, cu toate ca am prea multe produse cosmetice. Insa am observat o schimbare de stil - inainte bibileam ochii, machiaje elaborate, etc, etc. Acum prefer culorile neutre, blenduite bine de tot si o nuanta super puternica de ruj.

- Cand eram mica nu am avut televizor pana la 11 ani. Am crescut printre carti, ceea ce mi'a prins incredibil de bine. Nu mi'a trecut niciodata pasiunea pentru citit, si acum petrec zile si zile in acest fel. Ah si daca tot suntem la capitolul asta, nu citesc in romaneste, m'am obisnuit cu engleza. It really feels natural to me :)

- Am luat 8,96 la bac si 7,70 la licenta. Stiu, pare al naibii de mica ultima nota. Insa, pentru un examen cu 100 de intrebari, 35 apartinand unei materii pe care n'am inteles'o niciodata, rezultatul mi se pare incredibil :))

- Sunt obsedata de Jared Leto. Din cauza asta, o sa'mi tatuez triunghiul 30 seconds to Mars pe spate. MUSAI! Cu ocazia asta va marturiesc si ca el e singurul meu celebrity crush. Nu tu Ryan Gosling, nu tu Dean, Ian, blasphemy, i know.

- Ma pricep al naibii de bine la calculatoare pentru o fata. Mai ales la partea de hardware.

Asta e cam tot ce'mi trece prin cap momentan, insa daca aveti anumite intrebari random pentru mine, va raspund cu drag. Si in loc de concluzie, oferta Romwe, ca nu ne sta bine cu bani in portofel :))

Romwe New Arrivals are online!
Some of them will have discount from 16th to 20th July.  Stay tuned! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram