Persoane interesate

10 June 2013

Say something nice.

Pe principiul postarii Alexandrei, astazi va spun si eu cine imi place si de ce. Mi se pare o idee grozava, we all need a little love.



Asadar, in oridine aleatorie, incepem enumerarea!

1. Iulia Badita - pe langa faptul ca imi impartaseste iubirea pentru rujurile tari, e o persoana minunata. Uneori imi pare rau ca nu mai locuiesc in Bucuresti, cred ca as sta toata ziua pe capul ei sa iesim la cafea/colindat magazinele/mangaiat pisoi/manichiuri, etc. Iulia, bafta cu a doua licenta, te pup si iti transmit ganduri bune de aici :*

2. Andreea - a fost una din primele persoane care mi'a citit blogul si inca de atunci am format o legatura tare frumoasa. Nu prea posteaza acum - in caz ca nu stiati, va informez eu: s'a mutat in Praga, are un job nou, apartament nou, alea alea, stiti voi cum e :D Mergeti pe la ea si trageti'o de maneca din partea mea!

3. Choco - fara ea, blogul meu nu era la fel. Cred ca a fost prima persoana care m'a incurajat in toata povestea asta si o sa'i raman pe veci recunoscatoare :)

4. Anca - pentru stilul ei de a scrie, pentru geekism si pentru personalitatea ei in general.

5. Diana - are un stil inconfundabil de a concepe postarile si ma poate bine dispune in orice moment al zilei.

6. Alexandra - o tona de talent si mai e si modesta de nu'i adevarat. Machiaje mai frumoase decat ale ei nu gasiti nicaieri, promit! Fara suparare :)

7. Koko - talentata si frumoasa. Nu va imaginati de cate ori m'am uitat la pozele ei intrbandu'ma "eu de ce nu pot fi asa?"

8. Iguanita - fiindca mereu s'a incapatanat sa ajute blogurile nou aparute. I love your Instalife posts! <3

9. Anda - care tocmai a implinit 3 ani de existenta, cu postari de calitate si fotografii superbe. Mergem sa'i uram "La multi ani?"

10. Antonia - nici nu va pot spune exact de ce imi place asa mult blogul ei, insa cand vad o postare noua, o citesc de 2 ori in cazul ca mi'ar fi scapat ceva. Really, really love her!

11. Silvia - omg, i love this woman! E frumoasa si desteapta de pici. Abia astept sa vad alte outfituri!

12. Georgia - e o persoana calda, ce imi inspira o stare de bine. Postarile ei mi se par foarte relaxing :)

13. LadyDyvine - Ana Maria nu mai are nevoie de nicio prezentare, spun eu. Talentata, cu o personalitate de miliaone, calda, ce vreti voi. Iti multumesc din suflet pentru ajutorul tau si te pup mult!

14. Anca Buzea - my makeup guru. Inspiration at its best!

15. Si nu in ultimul rand, Alexandra - cand ai anuntat ca nu mai postezi am fost uber down, my fellow geek. Tocmai a revenit si va recomand din suflet sa treceti pe la ea.

Cam asta ar fi lista "scurta", atat imi trece prin cap momentan, insa, as vrea sa le mentionez si pe AndreeaMonicaAncaLuciaCatalinaCorinaPixieIoanaSuzana si o Doamne, stiu sigur ca am uitat sa mentionez cateva fete. Poate urmeaza si partea a doua.

Si pentru ca postarea e menita cu scop de tag, you have all been tagged! :D Care sunt blogurile voastre preferate? 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram