Persoane interesate

12 June 2013

Nyx Love in Florence & Mood Gloss

Acum 2 saptamani am primit un colet plin de bunatati Nyx. Pe langa ce'mi cumparasem eu, Marta de la Makeup Shop mi'a trimis si doua produse spre testare - multumesc! Asa ca, incepem:


Initial ma tot uitasem la paletuta asta, m'am razgandit de 3 ori si decisem sa nu o cumpar. Eh, uite ca a fost sa fie a mea pana la urma. Va spun de pe acum ca pozele de pe site nu'i fac dreptate si am fost surprinsa cand am vazut'o in realitate - in mod placut, din fericire :)











  • paleta contine 5 farduri cremoase: negru mat, auriu cu irizatii roz, un corai cu sclipicel, gri mat si un taupe sclipicios 
  • recomand aplicarea lor peste o baza - fie un jumbo, fie un strat de anticearcan - personal, le'am tot folosit impreuna cu un Color Tattoo in Taupe 
  • mi se pare potrivita atat pentru lookuri discrete cat si pentru unele mai dramatice, depinde de imaginatia voastra :D
  • dupa cum observati, nu contine o culoare pentru highlight, insa puteti folosi oricand pudra de fata pentru a matifia si evidentia arcada 
  • de rezistenta, nu am avut probleme, insa eu nu folosesc niciodata farduri fara primer 






Pentru machiajul de mai sus am folosit paletica impreuna cu gel linerul de la Nyx + gene false (doh, se putea sa nu le pun? :))




  • nu folosesc glossuri des, din cauza enumeratiei urmatoare: Danemarca - vant - par - ochelari, insa chestiuta asta e tare tare interesanta
  • cand il scoti din tub este incolor, insa se transforma intr'un roz natural cam in 2 secunde (am incercat sa surprind in poze procesul, nicio sansa) 
  • pe buze arata super natural, ca un fel de lip stain cu efect usor lucios - ca si cum ti'ai fi muscat buzele si ai aplicat un balsam dupa
  • spre surprinderea mea, nu este lipicios, insa nu'i nici asa "light" incat sa nu'l simti 
  • are un miros delicat, insa nu ii suport gustul - ma rog, adevarul e ca eu in general urasc gustul luciurilor de buze


In concluzie, imi plac tare mult produsele - paleta mi se pare versatila, iar glossul este super potrivit pentru un "no makeup" look sau un smokey eyes. Pe voi va tenteaza? 

Multumesc pentru vizita <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram