Persoane interesate

18 June 2013

Neon accents

Nu stiu daca sunteti ca mine, insa eu ma omor dupa culorile neon. Sunt tipatoare si completeaza perfect garderoba de vara. Insa, cum le purtam cand vine vorba de machiaj? 

Nu am mereu timpul sau rabdarea sa imbin fardurile de acest gen, insa am gasit solutia ideala pentru purtare, chit ca sunteti indraznete sau mai timide. Et voila! 






Un strop de galben/roz/portocaliu in coltul intern, alaturi de machiajul de zi de zi si POW! Mi se pare absolut superb efectul, iar dintr'un look "meh" ajungem la unul "omg" in 3 secunde. 

Pentru buze am vrut ceva frumos. Initial ma gandisem la roz, apoi am intins mana dupa Nyx Round Lipstick in Chich Red. Il port super des in ultimul timp, si din ce am inteles ar fi un dupe aproape perfect dupa mult cautatul MAC Riri Woo, inca o idee mai hidratant - fiind ruj mat, are tendinta de a usca buzele. 

Sa'mi spuneti cum vi se pare propunerea mea si cum incadrati voi culorile neon in rutina de vara <3 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram