Persoane interesate

10 June 2013

De ce sunt eu un blogger de 2 lei.

- pentru ca de multe ori ma gandesc ca nu intereseaza pe nimeni ce am eu de spus asa ca trantesc 2 poze si gata postarea

- pentru ca nu scriu review-uri, din acelasi motiv ca mai sus

- pentru ca dispar cu saptamanile - deja nu mai are sens sa'mi cer scuze

- pentru ca mereu gandesc "meh, nobody cares anyway"

- pentru ca nu am ales castigatoarea paletei Nyx - urmeaza in cateva ore

- pentru ca uneori nu raspund comentariilor - si nu ca nu le'as aprecia, doar ca sunt aeriana 

- pentru ca fac 30000 de poze si doar 2 ajung pe blog

- pentru ca am momente in care bloggingul mi se pare o "meserie" urata

- pentru ca nu ma simt apropiata de nimeni in lumea asta online si le invidiez pe fetele care sunt altfel

- pentru ca uneori vreau sa'mi pun blogul pe privat 

Cum schimbam lucrul asta? :D Prin postari! Postari in care sa va povestesc mai multe, ca acum 2 ani. Vreau sa fiu mai animata si plina de viata, nu "meeh" ca o mimoza. Macar cat e soare si frumos afara. 

Asadar, urmeaza:

- swatchuri Nyx
- o comparatie intre NYX gel liner si MAC Fluidline (intereseaza pe cineva?)
- muulte poze cu de toate
- food diary (la fel, intereseaza pe cineva?)
- mai mult ramble, am destule in cap insa mi'e greu sa formez frazele - lipsa vorbitului in romaneste ma afecteaza grav 

Ca sem de buna credinta, machiajul ce va urma pe blog. 



Multi pupici! <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram