Persoane interesate

27 May 2013

So 80's

Nu era intentia mea sa par asa retro, insa s'a nimerit sa'mi stea parul total aiurea. Parca nu mai stiu sa'mi fac bucle, au iesit al naibii de fluffy :)) Anyway, ador rochita si bluzita noua - o sa va las linkurile, din tot ce am ales de pe Romwe pana acum, astea doua sigur sunt in top 3. 








Bluza: Romwe
Rochie: Romwe
Colanti: Terranova de acum vreo 2 ani jumate
Pantofi: magazin local

Nu o cunoasteti pe mama, insa cand am descarcat pozele m'a lovit brusc asemanarea dintre mine si ea. De ce va spun asta? Habar nu am :)) Ah, daca va intrebati de ce lentila ochelarilor e asa groasa - i'am primit gratuit cand mi'am schimbat ochelarii de vedere si, din pacate, sunt fericita posesoare a dioptriilor de -4,5. 

Spre final, va arat noile mele jucarii despre care abia astept sa va povestesc, le'am asteptat cu sufletul la gura! :D 


Va multumesc ca ati trecut pe la mine <3

PS: Site-ul romwe e offline momentan, insa o sa revin cu o rectificare pentru linkuri!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram