Persoane interesate

22 May 2013

Pattern & Pattern

Outfit-ul asta e mai altfel. Nu ma reprezinta in mod deosebit, de obicei combin orice fel de imprimeu (aici intra si dungile si dantela) cu ceva monocrom. De exemplu, fusta aia as purta'o cu o bluza neagra si sandale. Nu's 100% sigura ca e reusita combinatia, insa nici dezastru nu mi se pare. 

Puloverasul ala sau ce mama naibii o fi sta aruncat pe umeras cu eticheta de cand l'am cumparat la reduceri toamna trecuta. Ca deh, Danemarca si vremea ei capricioasa de obicei ma forteaza sa ma infofolesc - azi de exemplu sunt 10 grade :| Cand am facut pozele erau 17. In weekend au fost 23. Deci da. 

Astazi ma balbaiesc. Sunt pe jumate rupta de somn dupa cateva zile aiurea si nu cred ca are vreun sens ce am scris pe aici. Intelegeti voi... sper. Anyway, pozele! 








Ah da, voiam sa mentionez de ce ma uit oriunde numai nu in aparat. Batea soarele asa tare incat m'am strambat in toate pozele - dovada: ultima fotografie. 

De purtat, bluza e de la Gina Tricot, fusta dintr'un magazin oare care, ciorapii nici nu mai tin minte, iar pantofii sunt Bershka, de pe vremea cand inca aveam acces la magazinele de genul. 


Imi cer scuze pentru postarea de 2 lei si va multumesc ca treceti pe la mine oricum <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram