Persoane interesate

24 May 2013

Before and after

Cata diferenta poate face un an de zile. Inainte sa incep, vreau sa va spun ca imi este foarte greu sa postez pozele astea. Oi avea destule haine pe mine, insa tot imi e "rusine" intr'un fel.


Ca sa intelegeti la ce ma refer - acum un an de zile am decis ca e momentul sa'mi schimb stilul de viata. Pusesem ceva kilograme in plus si, sincera sa fiu, niciodata nu am aratat perfect -ba prea slaba, ba prea umflatica. Ideea e simpla - n'oi cantari eu mult, insa am structura osoasa minuscula si imediat se vede si un kilogram in plus. Sa va arat cateva poze de tip "before":






Nu era cine stie ce problema, insa pulpele mele erau "bine facute" si pe ici pe colo un colacel. Am inceput direct cu sportul. Hip hop abs, cate 40 de minute 6 zile pe saptamana, fara sa tin cont de dieta. Rezultatele au inceput sa apara, incet, dar sigur.

Apoi, am decis sa schimb si mai mult - am diversificat exercitiile si am renuntat in mare parte la Cola si la preparatele prajite. Cu timpul mi'am schimbat complet stilul de a manca - nu am renuntat in totalitate la zahar, dar nici nu'l mai bag in mine ca disperata.

Pe scurt:

- incerc sa nu combin carbohidratii cu proteinele - ori una, ori alta, cu salata. Nu pot renunta la carbs deoarece ma ajuta mult din punct de vedere energetic.
- cola si alea alea rar, doar cand imi e tare pofta.
- prajeli cat mai putine - de obicei ochiuri sau pangasus prajit (e favoritul meu si nu'l pot face altfel).
- salate, multe multe salate, pe care mai nou le combin cu feta - sunt satioase si gustoase
- nu prea mananc paine - daca e sa fie, integrala doar.
- nu mananc fast food - am noroc, nici nu'mi place, ba imi mai si provoaca dureri de stomac.
- dulciurile - aici e cu cantec: nu pot renunta la zaharul din cafea si nici la inghetata.
- nu consum mezeluri semipreparate - daca vreau sandwichuri, optez pentru salata de ton/pui homemade.

Acum m'am reapucat de sport, insa nu ma fortez ca inainte. Cam 4 zile pe saptamana si dupa 2 banane - ajuta mai mult decat un triplu shot de espresso. Inca nu am incheiat calatoria, nici pe departe, insa am invatat sa'mi acord timp si rabdare, sa nu mai plang in fata oglinzii si sa nu ma mai simt de 2 lei de fiecare data cand probez haine noi.

Am slabit cam 5 kilograme - de la 53 la 48, insa par mai slaba decat am fost vreodata, iar numarul de centimetri dati jos vorbeste de la sine: 7 de pe talie si vreo 4 de pe solduri. Pe la 19-20 de ani tot atat cantaream, dar acum sunt mult mai tonifiata decat atunci. Inca mai am celulita pe picioare, ne luptam crunt si uneori am impresia ca absolut nimic nu functioneaza. In rarele momente de "claritate" observ schimbari si din punctul asta de vedere.

Nu va pot recomanda niciun program de sport, depinde de corpul vostru si de ce va place sa faceti. Insanity de exemplu nu este pentru mine, cu toate ca e cel mai eficient. De fiecare data cand l'am incercat mi s'a facut rau, am vomitat, era sa fac un drum si pana la urgenta.

Nu am tinut nici o dieta ca la carte. Am incercat Dukan, insa combinata cu sport nu a mers pentru mine, imi era greu si sa ma ridic din pat dupa 2 zile.

Ce as mai dori sa schimb:
- celulita si grasimea de pe coapse
- mai multa definitie pe musculatura - mai ales pe brate si picioare.
- mai multa apa! Obisnuiam sa beau cate 3 litri pe zi si acum m'am lasat pe tanjeala.

Inca o chestie - am renuntat in totalitate la exercitiile fizice pentru 3 luni de zile si nu am pus nici macar un gram in plus.Nici nu stiu ce sa va mai spun, insa reuploadez cateva din ultimele poze. Daca exista sau nu vreo diferenta, ramane la latitudinea voastra :)






PS: Cantarul nu este prietenul vostru! Eu cantaream mai mult in primele saptamani de sport decat inainte. Mai bine va masurati odata pe saptamana - centimetrii nu mint. Aportul de masa musculara, la mine, cel putin, a crescut mai repede decat arderea grasimii. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram