Persoane interesate

19 March 2013

Makeup: failed Bella Swan attempt

Nu stiu daca am mai spus asta vreodata, insa sunt fan Twilight :D Nu aruncati cu pietre, fiecare are "pasiuni secrete" :)) Mi'a placut tare tare mult machiajul Bellei din ultimul film si am incercat, fara succes, sa'l reproduc. 

Daca aveti pe undeva vreo poza mai clara a machiajului si vreti s'o impartasiti cu mine, facem si partea a doua acestei postari. Ca si produse, am folosit paleta WnW Comfort Zone. Cu toate ca initial o pusesem la blogsale, m'am reindragostit de ea si am decis sa o pastrez - are doua culori unice in colectia mea si nu ma pot desparti de ea <3 

Pe buze am o combinatie de Maybelline Vivid Colors Shocking Coral si un gloss Flormar. Apropo, vrea cineva sa vada mai indeaproape cele doua rujuri Maybelline pe care le detin? Ma gandeam sa fac o postare separata, daca tot au asa mult succes. 

Si daca tot vorbesc mult si aiurea, ABIA ASTEPT sa pun mana pe noile rujuri Sleek. Am ochit cateva nuante si sunt cu sufletul la gura si ochii fixati pe Makeup Shop :D






In  rest, ce sa va mai povestesc? Am un wishlist lung cat o zi de post, asa ca e posibil sa urmeze o postare de genul. Inafara de asta, astept primavara printre troienii de zapada.. 

Va pup si va multumesc ca ati trecut pe la mine <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram