Persoane interesate

04 February 2013

Vday - part 1.

Nu stiu daca sarbatoriti sau nu Ziua Indragostitilor, insa pe mine m'a apucat inspiratia ieri pentru un machiaj roz. Am vrut musai sa incerc paleta pastel de la Lime Crime, a stat saraca nefolosita destul timp. Dar, am ales sa imbin rozul cu nude-uri intrucat nu am vrut ceva prea flashy. 








Va rog sa'mi scuzati pudra de pe nas - o folosisem pentru a da volum parului (nu e pudra de fata, e o chestie din aia fancy, speciala pentru a "puff"-ai pleata) si am scapat'o peste tot. Va spun de pe acum, e cel mai nasol sentiment inhalarea chestiei aleia. Blind Ami is blind, asa ca nu mi'am dat seama ca s'a agatat strategic de fata mea pana nu am transferat pozele in laptop. 

Ca si produse folosite, Naked Basics (trebuie sa o supun testelor, nu?), rozul din paleta Lime Crime D'Antoinette + noul meu holy grail in materii de highlighuri. Se cheama Spellbound din paleta Alchemy (tot LC) si trebuie musai sa va arat un swatch intr'o zi cu lumina mai buna, e absolut  genial - culoarea untului, super shiny. 

Daca va intereseaza alt produs, ma puteti intreba oricand :) Eu va urez o saptamana minunata!

Va multumesc ca ati trecut pe la mine <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram