Persoane interesate

16 February 2013

Then and now.

De multe ori am fost intrebata daca am facut cursuri de machiaj sau de unde am invatat toata smecheria. Tine doar de exercitiu si mai mult exercitiu :D Da, un dram de talent acolo e bine venit, dar si ala e degeaba daca nu e prelucrat. Ma tot uitam zilele astea la postarile de acum doi ani si imi venea sa intru in pamant de rusine - de unde si pana unde mi'am permis eu sa expun asa ceva in vazul lumii? :))

Asa ca, m'a napadit ideea de "then and now" si prevad ca o sa fie in mai multe parti, sa vedem cam unde ne plasam acum. Si, cine stie, poate in 2 ani o sa fac acelasi lucru :D

Anyway, machiajul in cauza astazi era acesta:







Nu e OMG groaznic, dar nici frumos nu e. Ce am avut in minte? Ceva de genul asta: 











Deja am pus ochii pe urmatorul machiaj, insa imi liseste cu desavarsire lumina. Macar atat aveam pe atunci, Ro < Dk :)) 

In alta ordine de idei, ati observat cat de mult mi'a crescut parul? E ireal! 

Multumesc ca ati trecut pe la mine <3

PS: Produsele nu fac nici o diferenta: pentru ten am folosit acelasi blush, acelasi bronzer & highlighter ( Clinique Innocent Peach, Chocolate Soleil de la too Faced si Dior Ambre diamonds). Iar ca si farduri - Estee Lauder vs UD - high to mid end ;)

PS 2: Ce'i drept am un aparat foto mai bun si Photoshop skills acum :)) Ah si puterea de a aplica gene false, daca va povestesc ce am patit atunci.. :| 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram