Persoane interesate

05 February 2013

Makeup post: Snake eyes

Cu toate ca afara sunt minus un milion de grade, mie mi'a fost pofta de verde si mint. Lumina s'a gandit insa ca nu are chef sa ma ajute, asa ca mint-ul ala nu se vede asa frumos cum trebuia. Ce'i drept, e si vina mea - mi'a fost lene sa aplic un pic de jumbo milk pe sub el.

M'am grabit asa ca mint-ul nu e mint, pozele sunt prost incadrate si majoritatea close up-urilor au fost miscate. Note to self: nu mai fa machiaje pretentioase cand esti pe fuga! 

In alta ordine de idei, mult iubitul meu Blacktrack m'a lasat la nevoie - e complet uscat asa ca are nevoie de un milion de trucuri pentru a fi utilizabil. Pana ajunge Inglot-ul la mine am ce boci in fiecare zi. Nu stiu daca patiti, dar la mine cand apare o belea, apar toate. Am avut doua saptamani de cosmar (and it aint over yet) urmate de urmatoarele realizari: nema gel liner, nema primer, lipiciul de gene imi face figuri. Ah si mi'e si frig intr'una. 

Daca aveti vreo idee de "self help" pentru mine, e tare bine venita. Pana atunci insa, va las cu pozele machiajului in timp ce trag o fuga la supermarket. 









Ca si produse, pentru machiajul ochilor am folosit paleta Sleek Supreme alaturi de niste gene false Eylure. Pentru sprancene, o combinatie de Naked Basics + Oh So Special, iar pe ten blush-ul meu favorit, Nyx Angel. Pe buze Am rujul YSL no2. 

Va multumesc ca ati trecut pe la mine <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram