Persoane interesate

12 December 2012

Review: Nyx HD Studio Photogenic grinding powder

De cateva saptamani mi'am schimbat complet rutina machiajului in ceea ce priveste tenul. Am inceput sa caut produse "ieftine si bune", fata de ce folosesc eu. Astazi vreau sa va vorbesc despre Nyx HD Studio Photogenic grinding powder




Ce am observat eu: 

- nu este o pudra translucida, dar nici nu e greoaie pe ten, puterea de acoperire o puteti observa in pozele de mai jos 
- as recomanda'o tuturor tipurilor de ten - are un efect absorbant impotriva luciului 
- nu este prafoasa, mai degraba iluminanta si foarte fina
- contine Silica - asadar, daca o aplicati "din belsug", e foarte posibil sa va treziti cu fata alba in pozele cu flash
- stiu ca este pulbere, dar mi se pare potrivita si pentru poseta (atat timp cat aveti pe langa un buretel/o pensula) - datorita mecanismului de "grinding" nu o sa va treziti cu toata pudra iesita din compartimentul inferior 
- ce inseamna partea de "grinding"? - produsul este depozitat in partea de jos, iar pentru a'l scoate la suprafata trebuie sa rasuciti fundul, este o modalitate perfecta pentru a nu irosi prea mult
- eu o folosesc si in timpul fitness-ului (nu ma machiez special pentru asta :)) - dar daca se intampla sa am deja produsul aplicat nu il dau jos in prealabil) si va spun cu mana pe inima ca nu mi s'a miscat de pe fata - ma rog, nu transpir incredibil de mult, dar am fost foarte multumita de rezultat
- o gasiti pe Makeup Shop la pretul de 122 de lei

In concluzie, daca sunteti in cautarea unei pudre noi, va recomand sa incercati acest produs, iar daca aveti si alte intrebari, sectiunea de comentarii este deschisa, cu toate ca am incercat sa integrez pe scurt toate aspectele. 





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram