Persoane interesate

31 December 2012

Last minute makeup idea!

Nu va tin de vorba absolut deloc - am reusit aseara sa fac un machiaj si din pacate pozele closeup erau infolosibile, dar am reusit sa salvez una. Vi le arat, apoi va explic repede repede cum am realizat machiajul :) 






Ce am facut: 

- un machiaj basic - un maro deschis in pliu, unul inchis in v-ul extern si un alb mat pe arcada (toate din paleta Oh So Special), apoi un alb sidefat pe toata pleoapa (UD Zephyr)
- ca sa fie mai interesant, am adaugat un eyeliner auriu (facut dintr'un pigment Sugarpill) si apoi am trasat o codita pe deasupra cu gel linerul (care e cam uscat, de aia arata aiurea :( )
- pe pleoapa de jos am conturat cu un creion negru si mai apoi am adaugat un albastru inchis, sidefat (Smashbox) pe care l'am blenduit cu pudra de fata
- ca totul sa se "lege", am adaugat o pereche de gene false foarte dramatice (Eylure - din colectia SATC Samantha) 
- pe buze am aplicat un ruj Avon (seductive violet) si un gloss Lime Crime (Kaleidoscope). 

Eu va urez petrecere frumoasa, sa fiti superbe si fericite! :* 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram