Persoane interesate

30 December 2012

Idei pentru petrecerea de Anul nou

Nu am apucat din pacate sa pregatesc nici un machiaj special pentru Anul Nou. Nu ma ajuta lumina, cu toate ca am multe idei. Le voi prezenta dupa, sunt sigura ca pot fi usor adaptate pentru club/aniversari/ocazii speciale. 

Asa ca, m'am gandit sa fac un rezumat la cele de anul trecut sau orice alt machiaj realizat de mine care s'ar potrivi acestei ocazii. Sper sa va inspire, cat de cat :D 















Tot ce pot spune e ca mi'as dori ca in noul an sa am aceiasi inspiratie ca in 2011 - inceputul lui 2012. Incet incet sper sa'mi revin la normal la un moment dat, sa va pot bombarda cu poze din nou :) 

Va pup. va urez petrecere frumoasa si un An Nou cu bine! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram