Persoane interesate

06 November 2012

Lady of Shalot + nail polish haul

Tocmai am primit coletelul si nu am mai avut rabdare :D Trebuia musai sa vi le arat si sa incerc oja mea preferata - A England Lady of Shalot.




Oja este un negru cu mii si mii de particule sclipicioase albastre si mov - din pacate aparatul meu nu a reusit sa surprinda cu adevarat culoarea si tentele de mov. Tin sa va anunt ca e opaca dintr'un singur strat mai grosut, dar eu mereu prefer aplicarea a doua straturi subtiri. 

Vreau sa va arat si restul ojelor cumparate, toate de la Beauty in the bottle si o sa va rog sa'mi spuneti pe care vreti sa o vedeti in actiune data viitoare :)

 
A England Tess D'Ubervilles - 44 Ron 

 
A England Ophelia - 44 Ron

 
A England Lady of Shalot - 44 Ron 

 
China Glaze Swanky silk - 28 Ron

 
China Glaze No plain Jane - 28 Ron 

 
China Glaze Want my bawdy - 28 Ron 

 
China Glaze Deviantly daring - 28 Ron 

Roxana a fost draguta si mi'a trimis si un cadou, care a picat la fix, intrucat tocmai am ramas fara top coat: 

 

Va multumesc tare mult ca ati trecut pe la mine <3 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram