Persoane interesate

31 October 2012

Produse mid-high end care merita si ultimul banut

Colectia mea detine produse de tot felul, de la ieftine la ireal de scumpe. Unele isi justifica si ultimul banut dat pe ele, altele mai putin. Astazi vreau sa va spun cateva cuvinte despre produsele mele mid-high end preferate. 





1. Blush Clinique 102 Innocent Peach


O nuanta de piersica superba ce se potriveste incredibil tenului meu. Nu este deloc prafos si rezista pe tot parcursul zilei. 

2. Iluminator Dior Amber Diamond 


V'am povestit asa de multe despre el incat mi se par de prisos alte cuvinte. Glow-ul perfect, rezistenta incredibila.

3. Bronzer Too Faced Chocolate Soleil

 
Miroase a ciocolata si are gust dulce - nu ma intrebati de unde stiu :)) Nici prea inchis, nici prea portocaliu si buildable. Rezistenta impecabila. 

4. Too Faced Shadow Insurance

 
Dintre toate primerele incercate, acesta imi place cel mai mult. Cu o singura picatura pe fiecare pleoapa machiajul imi rezista toata ziua. Este asemanator celui de la UD, doar ca mi se pare ca se blenduiesc mai bine fardurile daca il folosesc pe acesta. Posibil sa fie piticii mei de vina ;)

5. Ruj Lime Crime - Retrofuturist 

 
Se vede cat e de "muncit". Rosul perfect, extrem de opac si cremos. Foarte foarte hidratant. 

6. Gloss Lime Crime - Cherry on Top 

 
EXTREM de opac, e mai mult un ruj lichid cu un finish lucios. Este un roz-rosiatic cu particule fine de sclipici. Destul de lipicios, dar cu o rezistenta admirabila. 

7. YSL Rouge Volupte - Sensual Silk 

 
Un roz prafuit foarte nude-ish. Cel mai cremos si hidratant ruj pe care l'am incercat vreodata. Nu rezista incredibil de mult, dar ma omor dupa miros si culoare, asa ca il port mereu in portfard. 

8. Makeup Forever Waterproof Eyebrow Corrector

 
Un produs cu care m'am acomodat destul de greu. Este un gel/crema care mie mi'a dat batai de cap pana m'am prins ca trebuie folosit cu o pensula sintetica. Il aleg in zilele in care am nevoie de un machiaj perfect 12+ ore insa imi ia vreo 20 de minute sa bibilesc sprancenele (nu doar datorita produsului, ci si a lipsei mele de fire in multe locuri).

9. MAC Snowglobe Sultry

 
Editie speciala de sarbatori scoasa anul trecut. Imi place mult combinatia de culori si este "my go to palette". 

10. Fondul de ten mineral Diorskin Nude

 
Il folosesc rarut, pe post de pudra. Imi place extrem de mult finishul dewy si proaspat. 

11. Illamasqua Pure Pigment in Berber

 

Un rosu cu sclipici verde. Nu l'am luat pentru ochi, il folosesc pe mijlocul buzelor peste un ruj rosu. 

12. Chanel Illusion D'Ombre - Mirifique 

 
Fardul meu preferat. Este un fard crema (mie mi se pare mai mult spuma de fapt) - gri inchis cu sclipici ce bate uneori spre verde, depinde de lumina si de cantitatea aplicata. Nu mi s'a strans pe pleoapa niciodata si ii acord un 10+. 

Din pacate nu imi mai amintesc exact pretul fiecarui produs, dar daca va intereseaza musai unul anume, voi incerca sa ma interesez pentru voi :) Va pup! 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram