Persoane interesate

25 October 2012

Hei Ami..

De ce postezi asa rar?!?!?!?

Sincer, nu m'a intrebat nimeni, ma intreb eu pe mine :)) Simt ca slackuiesc tare grav de cateva luni, asa ca aceasta postare este una inca care vorbesc eu cu mine (does that even make sense?). 

Nu ma supar deloc daca nu stati sa'mi cititi aberatiile, ba chiar va multumesc din toata inima pentru tot feedbackul lasat la postarea anterioara si va invit sa o revuzualizati :D 

Asa, trecem la monolog. Inainte de a enumera Scuzele  motivele absentei mele, vreau sa mentionez un lucru - de multe ori am fost intrebata de ce nu postez si chestii mai personale pe aici. Faceam asta la inceput si m'as muscat de fund - am primit niste comentarii "dragute" care mi'au lasat un gust amar pana in momentul de fata. Jur ca si acum imi sare inima cand face telefonul "pling" ca am primit un mail. 

Numero 1: Lipsa de timp si de lumina.

Danemarca are o vreme de tot cacatul, asa pe romaneste. Soarele apare odata la doua saptamani cateva ore, in care incerc sa strecor machiaje, swatchuri si orice altceva mai este posibil. Cat despre lipsa de timp, cred ca toti suferim de boala asta intr'o anumita masura. 

2. Dieta + workout

Mi s'a pus mie pata ca vreau sa fiu "fit" si sa am "muschi". Cu toate ca nu'mi ia mai mult de o ora activitatea asta pe zi, isi pune si ea amprenta - am zile in care abia ma misc de durere. Daca o sa fie cineva interesat, o sa postez ce si cum am facut cand simt ca am ajuns in punctul dorit.

3. Stilul nonconformist 

Mi se pare ca am un stil mai aparte care nu e pe gustul multor persoane - nu ma supar Doamne fereste daca nu va place de mine. ca deh toti suntem "unique individuals" cu norme si conceptii diferite. 

Si numarul 4 (nu cred sa mai fie altceva) - Starea de spirit

.. proasta. Cred ca e de la vreme, urasc frigul si iarna.

Cam asta e tot ramble-ul si inchei prin a'mi cere scuze daca va raspund greu la comentarii sau mesaje, dar sincer, apreciez fiecare cuvintel si "like" <3 

Cam asta e tot si va multumesc din nou ca ati trecut pe la mine <3  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram