Persoane interesate

22 September 2012

Nyx Smokey Eyes & Nyx Cream Blush


 Cum spunea si titlul, astazi vreau sa va povestesc despre paleta Nyx Smokey Eyes si blushul crema Nyx in nuanta Rose Petal. 








 Cateva aspecte: 

- fardurile sunt perfecte pentru un smokey eyes - fie pe negru/gri/maro
- imi place mult textura lor - sunt cremoase si pigmentate 
- personal, nu mi s'au parut deloc prafoase si au incredibil de putin fallout - ma asteptam la mai mult :))
- mi se pare o trusa completa, ii lipseste doar un highlight mat care poate fi insa usor inlocuit cu pudra de fata 
- paleta costa 44.99 lei si poate fi achizitionat de aici 
- fardurile sunt hipoalergenice si "cruelty free", paleta avand un continut de 14 grame in total
- per total sunt foarte multumita de aceasta paleta si abia astept sa o pun la treaba si maine :D 




 Impresii: 

- inca nu sunt complet obisnuita cu acest tip de produs 
- este EXTREM de pigmentat - nu faceti ca mine: prima data cand am vrut sa'l folosesc am bagat pensula de stipling sanatos in el si am reusit sa arat ca un clovn in 2 timpi si 3 miscari :)) 
- acum aplica o cantitate minuscula, direct cu degetele si apoi o intind bine bine 
- recomand folosirea lui inainte de aplicarea produselor pudra pe ten
- il puteti folosi pe cont propriu sau ca baza pentru un blush pulbere/compact pentru a intensifica rezistenta/culoarea acestuia
- produsul costa 28 de lei si il gasiti pe Makeup shop, disponibil in mai multe nuante 


Si machiajul - ceva rapid si usor. Pentru maine am alta idee :D 





Eu deja mi'am mai comandat 3 produse Nyx si daca sunteti curioase, Makeup Shop au un stoc IMENS pe care il gasiti aici. 

Ah si daca va intrebati de ce unghiile mele arata ciudat - nu, nu sunt murdare, sunt asa :)) : 

 Stiu ca o sa intrebati - sunt facute cu buretelul, crem-negru-crem si am amestecat partea de sus pentru gri. Am aplicat top coat imediat dupa al treilea strat de gradient si am insistat pentru a subtia culorile. Mi se par foarte grunge, cu toate ca initial imi dorisem altceva. 
Va multumesc tare mult ca ati trecut pe la mine <3 

Ps: Vreau musai un Z palette leopard print 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram