Persoane interesate

01 August 2012

De ce imi place mie Sleek Glory...

In aceasta seara (daca mai e cineva online), in loc de review, vreau sa va povestesc, cum spune si titlul, de ce imi place mie Sleek Glory: 



  • Fiindca are 12 nuante dintre care 10 sunt puternic metalizate, acest tip de fard fiind preferatul meu 
  • Fiindca sunt foarte pigmentate, as spune eu cea mai calitativa paleta facuta de Sleek (si stiti ca am multe)
  • Fiindca, desi la prima vedere poate parea indrazneata, la o analiza mai apropiata am descoperit subtonurile si reflexiile anumitor culori (cele doua de highlight, albastrul inchis, rozul, galbenul)
  • Fiindca are cele mai frumoase culori pentru highlight pe care le detin in momentul actual si am de gand sa le folosesc cu mare zgarcenie 
  • Fiindca Northern (albastrul inchis) este fardul meu preferat in acest moment, o nuanta cu adevarat speciala si unica 
  • Fiindca in sfarsit am un galben (NU auriu) metalic - Yola, din cauza ta am luat'o si eu razna <3 
Sleek Glory costa 37.99 lei si se gaseste pe Makeup Shop Romania. In loc de cuvinte, o multitudine de poze si promisiunea ca, daca doriti, revin cu un tutorial pentru aceasta paleta <3 






Flash









 Northren

Culoarea din dreapta are o tenta mai rozalie in realitate


Culorile pentru highlight

Sunt tare curioasa care sunt parerile voastre vis-a-vis de aceasta paleta :) Va pup mult! 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram