Persoane interesate

06 July 2012

Unghii "a la Ami"

Am stat si am rascolit youtube-ul pentru tutorialul care m'a inspirat sa'mi fac unghiile asa, efectiv nu l'am gasit si gata :( 


 




Oricum, aceasta postare sper sa va ajute cat de cat - nu sunt adepta modelelor complicate, imi plac cele simple, dar de efect. 


1. Manichiura "splatter": 




Este o tehnica super usoara, cu rezultate spectaculoase: 
- tot ce va trebuie - un pai! 
- dupa ce ati aplicat o culoare de baza, se ia paiul, se introduce in sticla de oja pe care o vom folosi pentru splatter si apoi suflam in el deasupra unghiei
- care e smecheria aici? Distanta! Daca suflati prea de aproape o sa acopere prea mult din unghie, daca sunteti prea departe, prea putin
- sfat: exersati pe o foaie de hartie pana ajungeti la rezultatul dorit - puteti folosi o oja mai veche sau una care nu va incanta
- puteti face diferite combinatii de culori, nu trebuie sa va limitati doar la una singura :D 
- nu uitati sa puneti un prosopel din hartie sub mana, daca nu vreti sa va patati biroul cu oja




 

2. Tehnica buretelului: 


 Nu iese perfect din prima, are nevoie de un pic de exercitiu.
- puteti incerca metoda Iuliei, e posibil sa va fie mai usor, eu nu am rabdare asa :))
- cum fac: ud buretelul (de machiaj in cazul meu, nu de bucatarie/baie) si scurg toata apa din el - astfel evit ca vreo bucatica poroasa sa se prinda in unghie 
- aplic ojele si am grija sa se intrepatrunda cam 1/4
- in functie de selectia de culori, folosesc fie o baza alba, fie una din nuantele prezente in degrade
- ca modalitate de aplicare: tapotez buretelul in sus si in jos pe unghie pana mi se pare ok imbinarea culorilor, in 3 straturi pentru opacitate (aici depinde de preferintele personale)
- un mic sfat: folositi o cantitate mai mare de lac deschis la culoare, daca il imbinati cu altele mai inchise


Bureteii folositi la manichiura "splatter": 



 

Mai multe poze:



 






Cam asta ar fi tot :) Daca aveti intrebari, nu ezitati sa le scrieti in casuta de comentarii. Va pup mult! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram