Persoane interesate

04 July 2012

Sleek V1 Brights Tutorial

Inainte sa incep - imi cer scuze pentru calitatea pozelor, eu si setarile manuale ale aparatului nu avem nimic in comun cand vine vorba de close ups. 






M-am gandit de o mie de ori ce machiaj sa va arat cu Sleek Brights. Cu toate ca e vara, eu nu prea am pofta de culoare si am tot mers pe nuante pamantii. Oricum, asta am pregatit acum o luna (shame on me ca nu l-am postat mai devreme) si sper sa va placa! 


1. Dupa ce mi-am umplut sprancenele, am aplicat un primer si un creion negru pe care l-am intins la baza genelor:




2. Am aplicat movul din paleta pe toata pleoapa:




3. Am difuzat culoarea: 


 
4. Am aplicat un negru mat si l-am amestecat cu movul: 

 
5. Intrucat machiajul este unul destul de "basic", m-am jucat putin pe pleoapa inferioara. Pentru inceput am aplicat o baza alba: 

 

6. Apoi, am aplicat albastrul si verdele din paleta Brights: 

 

7. Si ca sa stiu o treaba, am pus auriu in coltul intern si un creion albastru electric pe waterline: 

 

Rezultatul final: 


 





  
Produse folosite:

ObrazSleek Face Contour Kit  in Light

OchiSleek Brights, fard negru din paleta Bad Girl, creioane Nyx Jumbo in Milk si Electric Blue, Gene false Ardell Demi Wispies 

Buze: Lime Crime Lipstick in Coquette 

Astept parerile voastre, va multumesc tare mult ca ati trecut pe la mine si va pup mult! :D 


PS: Reducerile Makeup Shop




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram