Persoane interesate

25 July 2012

OMG!! A makeup post!!

Am slackuit teribil cand vine vorba de machiaj in ultimul timp. Nu stiu decat marouri si negru. Dar de ce sa nu va arat unul si asa? :D Lipsa de timp si stresul imi taie orice urma de inspiratie cand vine vorba de culori si imbinarea lor. Am notate 1000 de idei in caietel care stau si asteapta sa fie puse in practica. Aaaaaaaanyway, bun, rau, cum o fi, machiajul pe care il port eu non stop :)) 










Am folosit: 


Obraz: Sleek Face Contour in Light 


Ochi: Sleek Storm, Ardell Demi Wispies, random L'oreal White pencil 


Buze: YSL Rouge Volupte in Sensual Silk






Spre final, vreau sa va multumesc tare mult ca ati trecut pe la mine si sa va amintesc de seciunea de blogsale. Va pup tare mult si va urez o dupa amiaza minunata! :D 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram