Persoane interesate

13 June 2012

Overview: Sleek Molten Metal + ramble

Asa dor mi'a fost de o voi :) Asa ca astazi, intrucat am avut ceva timp la dispozitie am pregatit o postare dubla - review si look :D Sper din suflet sa va placa si astept parerile voastre!


Am primit spre testare Molten Metalul de la Sleek acum ceva timp si in sfarsit am reusit sa'mi fac o parere. Initial am crezut ca o sa mi se stranga pe pleoapa ceva de speriat, dar am fost placut surprinsa. Va povestesc dupa poze :D




Sus - Gold Leaf; Jos - Pweter

Stanga - Pewter; Dreapta - Gold Leaf

Pe degetul aratator am auriul din paleta Sleek Storm, iar pe urmatoarele acelasi fard aplicat peste cele doua nuante din MM


Cateva aspecte:
- In primul rand, eu detin Pewter & Gold Leaf, dar este disponibil si in Steel &Ash
- Este un produs sub forma de crema, ce vine in doua nuante de auriu, respectiv argintiu
- Eu il folosesc pe post de baza pentru fardurile aurii si il aplic peste primer. In acest fel, mie mi'a rezistat foarte ok, cu toate ca stiu ca multe fete s'au plans de el. O fi din cauza pleoapelor mele uscate, dar chiar sunt multumita de longevitatea produsului.
- Cum il folosesc? Aplic o cantitate minuscula cu degetul pe pleoapa si intind bine bine de tot. Evident, puteti utiliza si o pensula, personal prefer degetele.
- Imi place ca intensifica dramatic pigmentarea fardului, cum puteti observa in ultima fotografie de mai sus.
- Costa 34 de lei si gasiti nuanta Steel and Ash pe Makeup Shop :)


Intrucat "o poza face cat 1000 de cuvinte", am pregatit si un machiaj in care am folosit nuanta Pewter ca baza pe pleoape si ca baza pentru iluminator :D Imi place mai mult decat Gold Leaf, cea din urma avand un ton mai cald, prima fiind rece.








Pentru ochi am folosit paleta Sleek Storm - o combinatie de marouri pentru definirea pliului, apoi un strat subtire de Pewter peste care am aplicat fardul auriu. Evident, nu puteau lipsi dunga neagra si genele false, ca deh, suntem pe Ami's Makeup Drawer xD
Pentru ten am folosit noul meu fond de ten :D :D :D :D :D si acelasi Pewter fixat de aceasta data cu Sleek Glo Peach Shimmer.


Sunt curioasa de parerea voastra asupra acestui produs. Yay sau nay? :) 


Si ca sa stiu o treaba, transform postarea intr'una tripla, un fel de "ce'am mai facut in ultimul timp". 


Nu am avut timp de blog, cu toate ca am poze care asteapta cuminti de mai bine de o luna prin diferite foldere. Am fost preocupata cu diferite activitati ce tin "life outside blogging"si am decis ca mai bine postez mai rar, dar mai "consistent" decat pe fuga. 


Asa ca.. ce am mai facut? OMBRE hair, dupa ce am balit la el un an jumate: 


v

 
Stiu ca l'am ars - azi mi'a ajuns uleiul de argan si incerc sa'l mai repar cu toate ca am si taiat din el xD Nu, pierce'ul nu e nou, am gaura de vreo 5 ani si o puteti observa in toate pozele. Efectiv mi se facuse dor :) 

Goodies noi in ultimul timp - cu toate ca le stiti daca ma urmariti pe facebook, dar le postez oricum: 

Ebay ear cuff :D 
  

Nu's chiar noi, dar mor dupa ele! 

De  pe Oasap  


Am citit'o duminica dupa amiaza - definitely worth it! 


Nfu Oh <3 

FINALLY!! <3 
Am dezvoltat o pasiune pentru Pixlr, asa ca imi place sa'mi "tunez" pozele. Inca nu m'am prins cum functioneaza Instagram-ul , cand prind mai mult timp il cercetez mai bine. 

Anyway, cam asta ar fi tot ramble-ul. Imi cer scuze daca v'am plictisit si va invit sa folositi cu incredere casuta de comentarii :D 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram