Persoane interesate

16 June 2012

Outfit: Postcard

De ce am numit articolul asa? Fiindca felul in care sunt editate pozele imi aduce aminte de cartile postale de pe vremea comunismului. Si intrucat zilele acestea sunt mai sensibile pentru mine, zile in care ma gandesc mult la trecut, am decis sa'mi eliberez latura artistica in Photoshop si sa contemplez la ce a fost si nu va mai fi.






























Nu stiu cat de "fashionable" am fost, dar eu m'am simtit bine imbracata asa. Dupa cum puteti observa, vremea nu tine cu mine, inca e racoare, cu tot cu soare. Ah da, si imi cer scuze pentru expresia mea in unele poze, arat ciudat bine.


Ador insa pantofii! I'am comandat pe Oasap si nu ma asteptam sa fie asa de frumosi! Sunt mai inalti decat as fi crezut, dar au o platforma pe masura si eu, cel putin, ma simt foarte bine pe tocuri.


Am purtat asadar, acesti pantofi cu jambiere no name. Fusta e tot de pe oasap.com iar colierul si cardiganul sunt Stradivarius. Geanta e Accessorize. 


De asemenea am ales si castigatoarea giveaway-ului. Camelia, te rog mult sa'mi trimiti un mail cand ai timp!




Sunt tare curioasa de parerea voastra :) Va pup mult!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram