Persoane interesate

21 May 2012

Tutorial: Sleek Ultra Matts V2 Darks

Inainte sa incep postarea, va rog sa'mi suportati pozele nu foarte ok pret de cateva lookuri. Am schimbat aparatul foto si mai am de exersat mult cu setarile - tutorialul de astazi asta s'a si vrut, un test drive. La produse/unghii m'am prins cat de cat, la machiaj inca nu. Gata, nu mai balacaresc aiurea! 


Am ales paleta Sleek Darks  si am facut o chesti super super simpla, la indemana tuturor :) 



Dupa cum puteti observa, am folosit doar 3 culori. Am inceput prin aplicarea unui creion si intinderea lui cu ajutorul unei pensule "creion": 


Apoi am aplicat nuanta numarul 1 cam peste tot pe unde am apucat :)) 


Apoi, nuanta numarul 2 in V-ul extern si le'am amestecat pe pleoapa: 


Pasul urmator: cu nuanta numarul 3 am blenduit negrul si griul spre arcada: 


Am pus acelasi alb de pe arcada si in coltul intern: 

 Pe waterline am aplicat acelasi creion negru, iar pentru pleoapa, am folosit ce imi ramasese pe pensula creion + pudra de fixare a concealerului: 

 Am mai folosit un strat de creion pe pleoapa superioara, genele false si mascara: 



 Si rezultatul final: am aplicat blush-ul Sleek Rose Gold si un pic de iluminator (Dior Ambre Diamonds) si rujul Sleek True color in OMG (da, l'am luat!). 


 Stiu ca nu e nimic special, dar eu sper sa va placa :) Va pup si va multumesc mult ca ati trecut pe la mine! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram