Persoane interesate

11 May 2012

Review Sleek Truecolor Lipstick

Nu cred ca mai e un secret pentru cineva ca ma omor dupa rujurile Sleek :D De cand mi'am luat Candy Cane imi e greu sa folosesc altceva :)) 







 
              Nunatele pe care le detin eu, de la stanga la dreapta: Mystic, Baby Doll si Candy Cane





- Mystic: este mat, un roz-mov cu o rezistenta decenta; usuca putin buzele, dar nu in mod tragic sau super deranjant; daca aplic in prealabil un balsam de buze nu mai am probleme. 
- Baby Doll: cremos-sheen; nu e pe cat de opac as vrea eu sa fie si ma oftica lucrul asta de mor - daca vreau sa'l aplic in mai multe straturi "curge" prin liniile fine din jurul buzelor
- Candy Cane: cremos-sheen; este un roz fuchsia, corai si rosu in acelasi timp, ce bate spre fosforescent; absolut perfect, rujul meu preferat in momentul actual; textura este ideala, nu se intinde, nu curge, pot sa'l aplic in oricat de multe straturi; rezistenta normala, dar nu ma deranjeaza deloc sa'l port cu mine si sa'l improspatez
- costa 28 de lei pe Makeup Shop, un pret foarte decent in opinia mea
- rujurile cremoase sunt super hidratante, iar cel mat, cu toate ca are tendinte de uscare a buzelor, se comporta mai bine decat altele de acelasi fel (spre exemplu, fata de NYX Matte Lipsticks)
- sunt pigmentate (mai ales Mystic si Candy Cane) - am inteles ca ar fi un lucru universal valabil pentru intreaga gama de 20 de nuante 
- as mai vrea cel putin inca vreo 5 :)) 





 
Pe buze: 

Candy Cane
 

 

Mystic
 
      Ce alte rujuri Sleek imi recomandati sa incerc? :D 

     Ah si vroiam sa va arat si oferta , intrucat au aparut pe stoc noile palete Sleek Ultra Matte:


Daca achizitionati una dintre paltele, fie Brights, fie Darks, primiti o reducere de 10% la urmatoarea comanda. Pretul lor este de 32.99 lei.

  





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram