Persoane interesate

04 May 2012

Provocarea Avon: Ce culoare esti?

Pentru astazi am pregatit o postare speciala, contine si o mica supriza pentru voi - asa ca, per total, sper sa fie pe placul vostru :) 


Avon Space a lansat provocarea "Ce culoare esti?",  campanie ce se adreseaza de aceasta data colorarii unghiilor, vedeta fiind lacul Nailwear Pro +. 


Noile lacuri de unghii Pro Nail + de la Avon, contin Complexul Dura-Plus, care ofera stralucire intensa si unghii cu pana la 80% mai puternice. In plus, aplicarea se face foarte usor, gratie pensulei triunghiulare. Sunt disponibile intr'o oferta atractiva 1 cu 15,00 lei, al 2-lea cu numai 5,00 lei!


Raspunsul meu? ROZ!! Da, si nu orice fel de roz, ci o combinatie intre baby pink si neon-ish! 








Pentru a realiza aceasta manichiura am folosit lacurile Nailwear Pro in nuantele Pastel pink, Viva pink si Clear, pentru fixarea culorilor. 










Ca si tehnica: am aplicat Pastel pink in doua straturi pe toata unghia, apoi, cu un buretel cosmetic, am presat Viva pink incepand cu varful unghiei. La sfarsit, am aplicat o mica floricica pe inelar, apoi un strat de Nailwear Pro Clear. 




Sunt foarte incantata de paleta coloristica a acestor lacuri de unghii, contin nuante pentru toate gusturile. De abia astept sa incerc Cosmic Blue, Sea breeze si Romance. 





Avon Space  va provoaca si pe voi! Ce culoare sunteti? 


Daca acceptati, aveti de facut urmatoarele: 


1. Sa incarcati o poza cu manichiura voastra si raspunsul la intrebare pe profilul vostru de Facebook (atentie - trebuie ca fotografia sa fie publica, daca nu puteti selecta aceasta optiune, va invit sa o incarcati pe peretele meu, adica aici)


2. Sa imi lasati linkul fotografiei in formularul de mai jos. 


Intrucat aceasta este singura regula, va rog multa atentie la link - daca nu pot vizualiza manichiura veti fi descalificate, cu toata parerea de rau. 


Premiul? 3 lacuri Avon Pro Nail la alegere - aveti timp o saptamana, adica pana pe 11 mai 2012. 


Castigatoarea va fi aleasa prin randomizare. Daca aveti nevoie de ajutor, nu ezitati sa ma contactati! 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram