Persoane interesate

22 May 2012

NOTD: Studded Ruby Pumps!

Aveam de gand sa fac postarea asta maine, dar se anunta o zi mult prea ocupata, asa ca here it is! :D

Astazi am primit un pachetel superb din partea Roxanei ce continea 3 minuni:





Ojele sunt urmatoarele: China Glaze Liquid Leather - negru incredibil de lucios; China Glaze Senorita Bonita - mov cu sclipicel auriu si roz (glass flecks) si China Glaze Ruby Pumps


Astazi va arat Ruby Pumps cu un accent de Liquid Leather + studs (nu va imaginati cat am cautat asa ceva). 


Flash




 
Flash
Ruby Pumps mi se pare rosul perfect - are glitter foarte fin, cu un aspect foarte sticlos. Este super pigmentata, mi'a acoperit unghiile dintr'un strat, al doilea fiind pentru rezistenta si "adancime". Citisem pe un blog despre aceasta nuanta ca ar fi un "must-have" si pot sa va spun ca sunt complet de acord. Mi se pare super "femme-fatale" - ish. 


Despre unghia accent, initial vroiam sa aliniez 3 bucatele pe mijloc, pana la urma am zis ca o vreau mai "industrial looking" :D Am folosit Liquid Leather, pe care o s'o vedeti mai indeaproape cand reusesc sa dau de cap kitului Konad :)) 


Ca de obicei, China Glaze (si nu numai), gasitit pe Beauty in the bottle :) 


             Deci.. yay or nay? :D 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram