Persoane interesate

28 May 2012

Makeup Shop Haul

Am revenit astazi cu prima parte a haulului, si anume produsele comandate de pe Makeup Shop. De ce prima parte? Fiindca am tot cumparat in ultimul timp, mai mult oje, ce'i drept :)) 


In primul rand mi'am dorit mult paleta Sleek Good Girl - nu va asteptati la asa ceva, presupun? Stiu ca multe dintre voi vedeti prea mult roz, dar eu vad multe blushuri si un burgund superb: 

Am avut un accident :( 
Primul rand

Al doilea rand


Imi "fug ochii" pe ele, mi se par tare frumoase - inafara de primele doua farduri (care pot trece drept iluminator), sunt mate sau satinate si se intind foarte bine :D Potrivita atat pentru pleoape, cat si pentru obraz, din punctul meu de vedere. Pret: 36 de lei. 


Urmatorul item - Sleek True Color Lipstick in OMG, luat in urma recomandarilor voastre (28 de lei):

 Rosu-portocaliu, aceiasi textura cremoasa si hidratanta. E absolut superba culoarea, ati avut dreptate :D 

 Si in sfarsit.. noile palete Sleek Ultra Matte Darks si Brights (33 de lei/bucata): 


 
Asupra lor revin mai amanuntit cand apuc sa ma joc mai mult. Dupa cum stiti sau nu, am avut o problema de sanatate zilele astea si inca sunt "in revenire" - ideea e ca nu'mi pot "folosi" fata :)) 

Va pup pe toate, voi ce ati mai cumparat zilele astea? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram