Persoane interesate

31 May 2012

Friends goodies!

A doua parte a "haul"-ului e mai micuta. Practic e o postare in care sa le multumesc celor doua fete care m'au cadorisit de curand. Asadar, va multumesc mult Ana Maria si Andreea! 


Sa incepem - de cand le'am vazut pe pagina ei de Facebook, m'am imbolnavit dupa ele, asa ca Ana Maria s'a oferit sa ma ajute sa intru in posesia lor. Pe langa cele 3 top coaturi Catrice dorite (despre ele era vorba), m'a daruit si primele mele oje Essence :D Dupa cum stiti eu am luat'o razna cu ojele in ultimul timp :| 



Andreea, stiindu'ma impatimita dupa culorile tari pentru buze, mi'a trimis doua rujuri "a la Ami" + tatuaje Violent Lips (wohooo) + oje. <3 <3 <3 




Ce mi'am luat eu? Inafara de fondul de ten Lancome pe care abia il astept ( Teint Idole 24 hrs - daca il aveti, va place?), evident, mi'am luat oje. Am intregit colectia de Lippmans: 




 Cant you tell how much i love them? :D Si, inafara de asta, includ si oja de la Cult Nails despre care am scris pe FB. 



     Voi pe ce mai dati banii? :D 


Btw, stiati cantecul asta? :D 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram