Persoane interesate

11 April 2012

Wet N Wild :)

In primul rand fac aceasta postare sa va arat unul din multitudinea de machiaje facute cu paletele mele WnW zilele astea. Numai nu reusesc sa folosesc altceva si gata, imi plac la nebunie. Partea buna vine la sfarsitul postarii :D













Bineinteles. nu m'am putut abtine sa nu folosesc si rujul meu preferat, anume cel Sleek in Candy Cane. In ultimul timp am oroare de nudeuri pe buze si imi plac mult nuantele puternice.

Pentru acest machiaj am folosit paleta WnW Petal Pusher si maro-ul inchis din Oh So special. Da, am link pe WNW. DE CE?!?!

Fiindca incepand cu acest moment puteti comanda acest brand de pe Makeup Shop. Produsele inca sunt in curs de adaugare, dar vreau sa va anunt ca stocul este limitat - in urma unor probleme de transport majoritatea fardurilor au ajuns praf.

Deci, spor la cumparaturi, puteti profita si de oferta de zilele astea:

Makeup Shop
Pana apuc eu sa postez swatchurile paletelor pe care le am, daca aveti intrebari in legatura cu produsele WnW, va rog sa mi le adresati - avand stand aici, pot sa testez orice v'ar interesa si sa revin cu impresii directe. Asa ca va rog sa nu ezitati sa ma contactati! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram