Persoane interesate

27 April 2012

Tutorial: Oh so special.

Nu, nu e video, dar am vrut sa fac un smokey simplu de reprodus - asemanator cu cel de aici. Intrucat am ales sa dramatizez machiajul ochilor, am ramas la buze nude.

Fara prea mult cuvinte, asta ar fi tutorialul, realizat cu ajutorul paletei Oh So Special :



Pasul 1: Mi'am umplut sprancenele (fac mereu asta inainte intrucat le corectez forma cu ajutorul concealerului) si am aplicat un primer.


Pasul 2: Am aplicat la baza genelor un creion negru, foarte cremos.


Pasul 3: Cu ajutorul unei pensule creion am intins bine baza neagra.


Pasul 4: Am aplicat nuanta numarul 1 pe toate pleoapa si putin deasupra.


Pasul 5: Cu ajutorul nuantei numarul 2, am blenduit pliul si deasupra:


Pasul 6: am aplicat nuanta numarul 3 in v-ul exterior.


Pasul 7: am aplicat nuanta numarul 4 pe arcada, si cu ajutorul ei am amestecat si negrul aplicat anterior.


Pasul 8: tot cu ajutorul fardului numarul 3 am trasat codita - aici ramane la latitudinea fiecareia, in functie de forma ochiului. Eu am dorit ceva mai dramatic :)



Pasul 9: Am aplicat creionul negru pe linia genelor inferioare in felul urmator:


Pasul 10: cu ajutorul nuantei numarul 1, am intins creionul.


Pasul 11: am liniat waterline-ul si am aplicat nuanta numarul 5 in coltul intern.


Tot ce ramane de facut e aplicarea mascarei si, optional a genelor false :D Evident, eu nu m'am putut abtine :))






Va multumesc mult! :D Daca aveti intrebari, sectiunea de comentarii este deschisa :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram