Persoane interesate

08 April 2012

Sleek anyone? *ro only*

Vreau sa va urez Paste Fericit sau La multi ani, dupa cum e cazul. Nu stiu cum e vremea acasa, dar sper sa aveti parte de o zi superba alaturi de cei dragi!



Cu aceasta ocazie am vrut neaparat sa va pregatesc o mica surpriza. Va intrebasem ce paleta Sleek va tenteaza cel mai mult si intrucat nu am putut sa aleg doar una, vom avea trei premii:

1. Sleek Bad Girl
2. Sleek Oh So Special
3. Sleek Storm
Vor fi 3 castigatoare, cate una pentru fiecare paleta. Veti avea o casuta unde sa'mi spuneti ce paleta ati prefera - daca va tenteaza doua sau toate 3, puteti mentiona acest lucru :)

Reguli:
1. Sa ma urmariti prin GFC - in dreapta, "Join this site".
2. Sa dati share acestei postari pe o platforma de socializare (FB, twitter)
3. Sa imi spuneti ce tip de articole preferati (de exemplu looks, reviews, hauls) sau daca aveti un articol preferat de pe blogul meu
4. Sa completati formularul de mai jos :)

Data limita: 17 aprilie - giveaway-ul este deschis persoanelor cu o adresa de livrare pe teritoriul Romaniei.

Va multumesc tare mult tuturor, pentru tot :)

Edit: Data limita - 24 aprilie!

PS: Paletele din poze sunt ale mele, voi veti primi unele noi. Spnsorul giveaway-ului sunt eu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram