Persoane interesate

17 April 2012

Overview: Sleek Glo Face & Body Highlighter

In sfarsit va povestesc despre unul dintre produsele mele preferate in ultimul timp :D Dupa cum bine stiti deja (cred), eu sunt fanatica dupa iluminator si nu concep un machiaj fara el!

Cutiuta asta a reusit sa ma impresioneze incredibil. La inceput il foloseam pe post de blush, dar acum intind mereu mana dupa el pentru iluminare.

Stanga - ultimele trei linii; Dreapta - primele doua randuri

Separat

Randurile amestecate
Cateva cuvinte despre produs:

- are 8.2 grame ceea ce mie mi se pare ENORM, habar nu am in cat timp l'as termina (considerand ca mai am 3 alte iluminatoare).
- ambalajul e foarte rezistent, am aflat asta in mod fortat (scapat din mana ca tuta, cazut pe jos, inima stat pe loc, rasuflat usurata ca nu a patit absolut nimic). Asadar, daca vreti ceva de carat in poseta, this might be it, mai are si ditamai oglinda :D
- rezistenta, ca orice alte produse pentru obraz de la Sleek, impecabila, pe tenul meu (am tinut musai sa precizez acest lucru)
- daca folositi doar primele doua randuri, veti obtine un efect "ud" al pielii. Mie imi place la nebunie sa'l aplic intr'o cantitate generoasa deasupra pometilor si a arcadei (e super stralucitor, pana si eu ma tin departe de frunte tura asta).
- efectul este incredibil, ma duce cu gandul la o piele foarte sanatoasa si proaspata si numai nu reusesc sa prind in poze EXACT acest lucru
- este sidefat, foarte sidefat
- ca si blush, e un peachy auriu foarte discret si luminos
- il gasiti pe Makeup Shop si costa 38 de lei.

Aplicat pe ten:

Pe post de blush
Asta ar fi totul pentru azi, daca aveti intrebari, sectiunea de comentarii este deschisa :) Va multumesc mult!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram