Persoane interesate

24 April 2012

NOTD: quickpost for Zoya Opal

Im not gonna bable a lot today :D Along with Shine of the times by Essie i picked up Zoya Opal ( now i want Maisie too) and decided it was time to try it out on my nails. I applied it over dark green instead of black - Models Own Emerald Black. I am absolutely fascinated by the result and i hope you will like it too! 

Nu vorbesc mult si prost astazi :D Odata cu Shine of the times de la essie mi'am luat si zoya Opal ( acum vreau si Maisie) - oje din colectia Fleck effect pentru primavara 2012. In loc de o baza neagra am ales un verde inchis - Models Own Emerald Black si nu'mi pare rau! Sunt absolut fascinata de rezultat si sper ca o sa va placa si voua! 




One last word on it - this looks insane in artificial light, so i would recommend this for a fancy evening event, it will blow everyone away! Thank you for reading! :) 

Inca un lucru - oja asta arata ireal in lumina artificiala, sclipeste in toate directiile si ar fi mortala pentru un eveniment de seara! Multumesc tare mult ca ati trecut pe la mine! :)

PS: Daca aveti pata pusa pe ea, tot pe Roxana o recomand - vad ca are sectiune si pentru Zoya, probabil se poate comanda :) 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram