Persoane interesate

12 April 2012

Makeup battle!

Eu si Iulia am pus la cale un plan pentru amuzamentul vostru, sper :D Ce ne'am gandit noi? Daca tot detinem toate 3 paletele Wet N Wild, ia sa ne "batem" cu ele! Astazi, incepem lejer cu un vs: eu am folosit Comfort Zone, ea Petal Pusher :D Veti gasi toate produsele folosite sub poze!

Look'ul Iuliei













Produse folosite: 


Obraz: Sleek Face Contour kit in Light


Ochi: WnW comfort Zone si am trisat in coltul intern cu putin GDE - Angel wings. Pentru tus, o combinatie de negru Sleek si MAC Blacktrack. Am folosit gene false - Ardell Demi wispies, preferatele mele :D 


Buze: Lime Crime Coquette - cred ca va imaginati deja :D 

In concluzie, daca va place idea si obtinem aprobarea voastra, mai urmeaza doua articole :D Eu va invit si la Iulia, va invit sa va uitati si la etichetele WnW si va promit ca revin si cu swatchuri! Ca de obicei, abia astept parerea voastra si sa ne spuneti cine a castigat tura asta! :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram