Persoane interesate

19 April 2012

Makeup Battle part 2

Am revenit, alaturi de Iulia pwnreu partea a doua a bataliei :D Daca data trecuta ea a folosit Petal Pusher si eu Comfort Zone, tura asta le'am schimbat intre ele. Da, stiu ca era mai frumos cu aceiasi paleta, dar promitem ca asa va fi la Blue had me at hello! Aaaaaaaaand, battle!!

Lookul Iuliei













Produse folosite: 


Obraz: Sleek Blush in Pomegranate, Sleek Glo in Peach Shimmer 


Ochi: Paleta WnW Petal Pusher - la acest look am descoperit albul duo chrome: movul pe care il vedeti pe toata pleoapa e defapt nuanta de highlighter - are reflexii roz si mov, e absolut superb! Am folosit si negrul Sleek + tusul MAC pentru codite, iar apoi am aplicat genele false preferate, Ardell Demi Wispies


Buze: Eh, nu stiu cum, dar paleta asta pentru mine STRIGA sa folosesc Sleek True color Candy Cane :D

Asta e tot momentan, urmeaza si partea a treia, pana atunci sa mergeti si la Iulia, sa vedeti ce v'a pregatit :D Astept impresiile voastre, ca de obicei! Va multumesc :)


Bonus pic!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram