Persoane interesate

25 April 2012

Giveaway winners!!

Inainte sa trecem la alegerea propriu zisa, as vrea sa raspund intrebarilor si sugestiilor voastre :)


1. "Ma intreb cum ti-ar sta cu parul un pic mai deschis la culoare,negrul pare un pic cam dur pentru tenul tau... :)"
- Nu am parul negru, e un castaniu inchis si intrucat nu l'am mai vopsit de aproape un an, cam asta ar fi culoarea mea naturala :) Mai deschis? Am fost si blonda, mie una mi'a placut, dar toata lumea imi zice ca asa arat cel mai bine! :D

2. "Mi-ar placea sa citesc mai multe lucruri despre rutina de ingrijire a parului, care, in cazul tau, arata foarte bine."
- Aoleu, sarumana, dar sa stii ca nu arata incredibil :)) Varfurile sunt cam tocite ca deh, alta tara, mi'e frica sa ma las pe mana unei coafeze fara sa vorbim aceiasi limba. Ma gandeam sa scriu la un moment dat despre ce produse folosesc, totusi!

3. "Urmaresc cu placere orice postare a ta cu make-up si unghii frumos colorate. Ador acea oja Zoya Opal. Vreau sa vad si Shine of the times - Essie pe unghiile tale."
- Am folosit'o deja, gasesti postarea aici! :)

4."Daca ai putea sa ne arati mai multe tutoriale. Chiar ma chinui, uneori, sa imi dau seama cum sunt realizate machiajele tale, Si as vrea sa ma inspir din unele machiaje de-ale tale. :*"
- Sincer, nu stiu cand si daca voi mai face tutoriale. Partial e din cauza unor comentarii malitioase care inca ma enerveaza si, motivul cel mai important, lipsa camerei (si a timpului). Nu pot promite nimic din pacate :(

5. "cu cat pozezi doar din acel unghi, cu atat atragi suspiciuni la ideea unui machiaj frontal."
- Motivul unghiului de pozare nu e machiajul, ci asimetria fetei mele. Partea stanga difera complet de cea dreapta si din pacate lucrul asta este accentuat foarte urat in fotografii. Cu toate astea, incerc mereu sa postez macar machiajul pe ambii ochi si am si poze "din fata". E o chestie de "self preservation" in mediul online - sunt oameni care se leaga de cel mai mic defect, crede'ma :)

6."As vrea sa vad un machiaj de mireasa, pe cat de simple par, e greu sa alegi culorile si as vrea sa vad ce ai face tu. Daca vrei, evident :)"
- Ar fi aceste doua postari si estetica mea in ceea ce priveste machiajul de acest tip nu s'a prea schimbat, poate doar tehnica :)) Oricum, daca ar fi facut pentru mine, ar contine destul negru fumuriu, macar pe linia genelor :D

7. "Mmm, mi'ar placea sa vad cat mai multe articole cu ojele Flormar, mai ales cele din gama Pretty"
- Din pacate nu te pot ajuta foarte mult cu acest lucru - nu stau in Romania, iar aici nu se gaseste un magazin flormar :(

8. "Look-urile sunt bestiale , dar ar fi ideal sa folosesti si culori mai deschise si sa zambesti ! "
- Iti multumesc tare mult! Cat despre culori deschise, mai incerc din cand in cand :D De zambit, am mai explicat asta de multe ori - arata fals si chinuit, sub nici o forma ca un zambet :( Nu vrea aparatul asta sa ma ajute deloc si gata!

9. "eu as cam vrea sa te reapuci de notd'uri :D mai ales ca am pus ochii pe cateva oje de'ale tale si mi'ar placea foarte mult sa le vad "la munca""
- Deja am reinceput! :D Si mai urmeaza, oho.. :))

10. "as vrea daca ai putea sa ne dai mai multe detalii sau sfaturi pentru produsele de ingrijire a tenului in special pentru tenul acneic.sau daca ai putea face un top al fondurilor de ten pentru tipul asta de piele.dar desigur asta e doar parerea mea . sunt noua pe aici dar ador blogul tau.Keep it up!:*:*:*"
- Din pacate nu sunt in masura sa scriu articole de nici un fel dedicate acestui tip de ten, al meu este uscat si nu folosesc nici un produs anti acnee.

11. "Poze cu machiajele realizate cu paletele Sleek"
- Se gasesc mai mereu astefel de machiaje :)

12. "Mi-ar placea sa vad postari de tipul outfit of the day, sunt curioasa care e stilul tau vestimental :)"
- Chiar aveam de gand sa fac asa ceva la un moment dat, macar odata,.Dar la vremea de acum din Danemarca.. Plang de o luna ca aici nu exista primavara, asta e mai degraba toamna tarzie :(

13. "Mie personal mi-ar placea sa vad mai des haul-uri sau review-uri :D"
- De ce nu am hauls - nu am mai cumparat nimic aproape :(( Sau doar prostioare mici pe care vi le arat mereu. De reviews, promit ca incerc! :)

14. "Iti sta mai bine cu parul drept,esti mult mai simpatica"
- Iti multumesc mult! Intrucat parul meu este ondulat natural si incerc sa reduc utilizarea placii, sper totusi sa'ti placa de mine si asa :D

15. "Poate vrei sa faci un make-up de tip fantezie.Ar fi dragut:P"
- Sincer, am cam fost in pana de idei si timp pentru asa ceva :( Cum ma apuca inspiratia, promit ca fac! :*

16. "Te adimir ca ai asa multi Followers. Am si eu bloguri si stiu ce greu e."
- Nu ai de ce sa ma admiri. E doar un numar, intr'o casuta. Pentru mine conteaza mult persoanele care ma citesc si interactioneaza cu mine, chiar daca o fac mai rar. Asta imi da satisfactia sa merg mai departe - un "like" articolului, un comentariu, o intrebare :)

17. "sfaturi legate de cestimentati a de vara, potrivite pentru persoanele cu silueta mai plina"
- Imi pare rau ca nici aici nu te pot ajuta :( Dar sunt o multitudine de nloguri de fashion unde vei gasi o multime de idei!

18. "Sa ne incanti mai des cu articole :)".
- Incerc sa scriu cat de des imi permite timpul. Am zile in care iau pauza din lipsa de inspiratie - nu vreau sa postez ceva de dragul de a fi, sau uneori efectiv nu am cand sa pregatesc materialul :(

19. "doar o intrebare mica, unghiile tale sunt naturale ?"
- Da, am avut gel pe ele la un moment dat, dar am renuntat de vreo 6 luni la el! :)

20. "Da as avea o sugestie:zambeste macar o data i poze.Esti fff frumoasa,dar cateodata prea serioasa :).Vreau sa stiu cu ce te vopsesti,e negru-negru?Daca nu raspunzi acum am sa te mai inteb:)"
- Am renuntat de vopsit de mai bine de 10 luni :) Dar, inainte de astea, ma vopseam cu cel mai inchis maro, fix inainte de negru. Ma rog, am fost si ciocolatiu, si cu reflexii violet.. De toate :))

21. "Hmm, cand te vad cu un machiaj de seara, dar la par prins in coc?! Mi-ar placea sa vad cum gandesti un astfel de look... :) Pupici!"
- Una la mana, eu si cocurile = varza :)) MA rog, as putea incerca ceva messy. Am maxilarul foarte masculin si de obicei incerc sa'l ascund in poze. Dar odata si odata, promit ca il arat!

22. "As fi curioasa sa stiu ce folosesti pentru ingrijirea tenului. Ma refer la rutina ta zilnica si la mastile de fata folosite. Ai ten luminos si sunt curioasa cum faci de il intretii asa. :)"
- Trebuie sa fac un review cremei de fata si lotiunii tonice de ceva timp :)) Inafara de curatare - hidratare, sa stii ca nu fac nimic altceva. Ah da, exfoliere. Si eu am mai spus de multe ori ca secretul tenului meu e in iluminator! :D

23. "Imi place cum arata parul tau:d Ai inceput sa folosesti din nou placa? Ah si ce se mai aude de extensii. Pupici"
- Folosesc placa pe suvitele din fata intrucat nu se aseaza niciodata de la sine :)) In rest, rar. Cat despre extensii, nu se mai aude :(

24. "As avea o intrebare, daca stau sa ma gandesc mai bine :P....In timpul verii, cum pot face ca fardul sa reziste mai bine pe pleoapa? Acuma, in sezonul asta e ok,ma descurc, ca nu e asa mare caldura, dar pe timp de vara nu mai merge asa.....Mi-ai putea da o idee? P.S.: Pleoapa o pregatesc de fiecare data cu fdt,pudra,primer de la e.l.f. si creionul Jumbo de la Nyx (nuanta Milk).....pe timpul verii as putea face altfel? Multumesc mult :):*:*:*"
- Mai mult de atat nu ai avea ce face, doar sa schimbi primerul de la Elf cu unul mai "mid end", dar nu cred ca este nevoie. Nu ar trebui sa ai probleme la vara! :)

25. "care este cea mai buna paletuta de sprancene ?"
- Sincer, nu as putea sa spun - depinde mult de la persoana la persoana si de ce nuante ti s'ar potrivi tie :)

26. "cheltuiesti sume mari pe produsele de infrumusetare?"
- Depinde - am produse pe care am dat suficient, dar si produse cu preturi mici sau normale.

Nu va mai tin in suspans, iata rezultatele!

Pentru giveaway-ul Wet N wild am avut 250 de inscrieri:

Si castigatoarea:


Pentru giveaway-ul Sleek au fost 375 de inscrieri:

Am ales 3 numere si in functie de ordinea aparitiei, am acordat paleta dorita:


LORY - ai castigat paleta Storm!

aureliaeftene - ai castigat paleta Bad Girl!

Andreea - ai castigat Oh So special!

Fetelor va rog sa'mi trimiteti un email prin formularul de contact cu adresa voastra si premiul castigat!

Va multumesc tuturor pentru participare, ne citim la un viitor concurs :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram