Persoane interesate

16 April 2012

Giveaway series: Storm

Incep aceasta postare prin a va anunta ca am decis sa prelungesc durata giveawayului cu o saptamana. Sper sa nu va suparati prea tare pe mine.

Si daca tot ofer 3 palete, am vrut musai sa fac o mini serie de machiaje cu fiecare in parte - nimic complicat, toate mi se par purtabile (macar seara daca nu si ziua). Sper sa va placa si sa'mi intelegeti punctul de vedere.

Ah si inca ceva, inainte de poze: am citit in formular ca inafara de hauls (chiar nu mai cumpar nimic, de aia au disparut) ati dori sa vedeti mai multe lookuri naturale - nu sunt stilul meu :) Sunt asa multe fete talentate care fac deja lucrul asta, mie imi place sa ma joc si sa experimentez si va multumesc tare mult ca ma urmariti asa cum sunt eu, prea neagra :))








Poduse folosite: 


Obraz: Blush Sleek in Suede si Dior Ambre Diamonds highlighter


Ochi: Am utilizat paleta Storm - albastrul pe pleoapa superioara si verdele pe cea inferioara. Am folosit auriul pentru a ilumina tot si am blenduit arcada cu un pic de In the buff de la Too Faced (merge si pudra de fata). Am trasat o linie subrite de negru pentru a ascunde genele false (Ardell Naomi) si asta e tot :D 


Buze: L'oreal Color Riche Serum S101 (l'am redescoperit din greseala, nu stiu de ce ma feream de rozuri in ultimul timp - mi se pare ca imi sta genial :D)

As vrea tare mult sa imi spuneti daca va place acest tip de postare, poate le fac mai des, daca tot am atatea palete Sleek :) Va las si link-ul unde puteti castiga aceasta paleta - click .

Va multumesc mult ca ati trecut pe la mine! :D


Later Edit: Am uitat de poza in care ma stramb :)))




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram