Persoane interesate

21 April 2012

Giveaway series: Oh so special

Cum am mai mentionat, am prelungit giveaway-ul pana pe 24 aprilie, adica marti :) Intrucat tot primesc intrebari cand anunt castigatoarea, mai anunt odata.

Pentru Oh So Special am vrut ceva simplu si non-complicat. Intrucat planuiam sa ies la o plimbare de duminica, rezultatul nu este foarte spectaculos, dar mi se pare potrivit si mi se pare ca imi accentueaza foarte frumos ochii. Ze pictures!!!













 Produse folosite: 


Obraz: Sleek Blush in Pomegranate, Sleek Glo in Peach Shimmer pentru iluminare 


Ochi: Paleta Oh So Special, MAC Blacktrack pentru waterline si genele Ardell Demi Wispies


Buze: Sleek Pout Paint in Pin Up - am optat pentru acest produs pentru longevitate. 

Per total mi se pare ca arata foarte bine, as fi dorit ca machiajul ochilor sa fi fost mai complex, dar asta e :)) Sper din toata inima sa va placa! Va multumesc :D

Mai postez odata si link-ul pentru giveaway - click



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram