Persoane interesate

23 April 2012

Giveaway series: Bad Girl

Am revenit si cu ultimul machiaj din aceasta serie, si anume cel pentru Bad Girl.

Am decis sa stau departe de albastru si mov tura asta, intrucat asa a fost realizat machiajul din colectie si m'am indreptat spre verde-gri.In ultimul timp am o obsesie pentru machiajele foarte smokey, grundge-like, asa ca e posibil ca de data asta (yet again :)) ) sa nu fie pe placul multora, dar deh :D Eu va multumesc mult ca ma urmariti oricum!












Produse folosite: 


Obraz: Sleek contour kit in Light


Ochi: Paleta Bad girl si genele false Ardell Wispies + MAC Blacktrack pentru a accentua fardul negru folosit pe post de liner si waterline'ul. 


Buze: Nyx round Lipstick in Femme 

Si nu uitati, pana maine va mai puteti inscrie la giveaway - aici! Va multumesc tare mult! :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram