Persoane interesate

20 April 2012

Comfort Zone Giveaway!

Am revenit astazi cu o mica supriza alaturi de Makeup Shop. Intrucat stiu ca aceasta paleta este foarte dorita si stocul momentan este epuizat (pe saptamana viitoare ar trebui sa reapara, apropo) ne'am gandit sa va oferim sansa se a castiga Comfort Zone :)

Daca va tenteaza, regulile sunt simple:

1. Sa'mi lasati un nume de identificare
2. Sa va faceti cont pe Makeup Shop si sa'mi spuneti adresa de email - voi contacta si castigatoarea cu ajutorul ei
3. Sa dati share acestui giveaway pe o platforma de socializare. Daca nu aveti nimic altceva decat blog, nu e nevoie sa postati pe el, scrieti doar nu am FB si nu se intampla nimic! (Simona, la tine ma uit :P)

Durata giveaway-ului este de 5 zile, adica pana pe 24 aprilie si va puteti inscrie daca aveti o adresa de Romania unde poate fi trimis premiul!

Va multumesc si va pup! :)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram