Persoane interesate

01 April 2012

Cat costa fata ta?

Tot circula tag-ul asta in ultimul timp si mi s'a parut tare interesant. Nu stiu daca l'am primit sau nu de la cineva (va rog sa ma scuzati si sa ma anuntati daca mi l'ati trimis) dar vroiam mult sa fac un calcul, asa ca m'am machiat rapid in stilul meu specific - va zic de pe acum, arat foarte diferit in pozele astea :D

Si sa vedem - produsele de ingrijire nu le calculez, eu ma rezum doar la machiaj:

Fond de ten - 150 lei
Pudra - 140 lei
Anticearcan - 80 lei
Kit Sprancene - 110 (cred)
Primer pentru ochi - 60 leo
Dunga neagra de la ochi - 36 lei (negrul dintr'o paleta Sleek)
Mascara - 80 lei
Blush - 30 lei
Iluminator - 170 lei (cred)
Ruj - 50  lei (aproximativ)

Total: 906 lei

Uneori sar bine de suma asta, mai ales cand vine vorba de machiajele postate pe blog, dar poate fi si mai mica de atat, depinde de produsele din ziua respectiva. Sincer, nu mi se pare o chestie aberanta, considerand ca durata de viata a produselor mentionate mai sus este lunga.

Va rog din suflet sa nu intelegeti gresit aceasta postare, nu are scopul de a ma lauda. Va taguiesc pe toate in comentarii, mi'ar face mare placere sa aflu si numarul vostru :D

Ah da, si pozele, get ready to have a shock :))





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram